Menu

wtorek, 17 marca 2015

Post jakiego jeszcze nie było

Hej Wszystkim!

Dzisiaj zamieszczam post jakiego jeszcze nie było. Mianowicie dam Wam wgląd w 5-10 książek, które są na liście przeczytanych przeze mnie i oczekują na opinie na tym blogu. Oczywiście są to książki przeczytane w ciągu ostatnich kilku lat. Jeśli pamiętacie kiedyś wspominałam, że wstawiam tutaj moje opinie żeby uporządkować sobie wszystko co do tej pory miałam okazję 'wchłonąć'. 

Jak się domyślacie książek stale przybywa i lista staje się coraz dłuższa. Nie jestem w stanie zapamiętać wszystkiego co odnalazłam w danych powieściach, dlatego też te, które poznałam najwcześniej są najbardziej powierzchownie opisane. 

Wstawiając mini listę oczekujących chce dać wybór Wam, czytelnikom, na wypowiedzenie się w temacie tego, o czym chcielibyście czytać.


Oto co dzisiaj mogę Wam zaoferować:

1) Kroniki Krwi - Richelle Mead
Pierwszy tom kolejnej serii o bohaterach poznanych w "Akademii Wampirów" (całą serię już na blogu oceniłam), tym razem głównymi postaciami stają się te, które wcześniej były na drugim planie.

2) Brisingr - Christopher Paolini
Trzeci tom serii o Eragonie. Poprzednie dwa możecie znaleźć w spisie recenzji pod nazwiskiem autora.

3) Starcie Królów - George R. R. Martin
Drugi tom bardzo popularnej ostatnio "Pieśni Lodu i Ognia", budzący wiele kontrowersji. Pierwszy tom już jest na blogu.

4) Miasto Popiołów - Cassandra Clare
Druga część przygód Clary, kontynuacja opowieści o Nocnych Łowcach z poprzednio zamieszczonej opinii.

5) Początek - Andrzej Szczypiorski 
Historia Żydów z czasów II Wojny Światowej, widziana od strony ludzi uciekających przed obozem i żyjących w ciągłym strachu o życie.

6) Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J. K. Rowling
Tutaj nie muszę wiele pisać i jak się pewnie domyślacie jedna z najwcześniej wpisanych na listę książek. 

7) Zmierzch - Stephanie Meyer
Opowieść o miłości Edwarda i Belli, czyli książka o dość nietypowych wampirach.

8) Martwy aż do zmroku - Charlaine Harris
Pierwszy tom przygód Sookie Stackhouse. To właśnie na tej serii oparty jest serial "True Blood".

Jak na pierwszy wgląd w nadchodzące recenzje myślę, że to dość spory wybór. Wiem, że w większości są to książki dla nastolatek, ale co poradzić. Różne rzeczy w życiu przeczytałam i nie wszystkie wprawiają w zachwyt. 

Co myślicie o tych propozycjach?

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz