Menu

sobota, 20 sierpnia 2011

Sierpniowy zastój...

Z racji tego, że mnie tutaj nie było postanowiłam wstawić nową notkę... Sierpień się kończy i w sumie czasu coraz mniej wolnego ;/ Nauka teraz zajmie większość mojego czasu... Ichyba będę zmuszona pisać dla samej siebie, a tutaj będę wstawiać  notki o postępach w opowiadaniach...
Drugi miesiąc wakacji minął zaskakująco szybko i nawet nie wiem czemu nie zauważyłam tego... Ostatnio mam ogromne przestoje. Zarówno jako recenzentka chomiczych opowiadań jak i autorka internetowych historii...  Skończone rozdziały nadal będą na chomiku... tyle że pod nowym hasłem i  dostęp do nich będzie trudniejszy... Jeśli są osoby chcące je czytać to zapraszam na mojego chomika. A tymczasem muszę nadrobić zaległości ostatnich dni :)

Pozdrawiam Kath :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz