Menu

piątek, 11 listopada 2011

Znudzona szkołą....

Jak sam tytuł tego posta mówi, jestem kompletnie znudzona szkołą... Dopiero listopad, a ja już nie mam siły zwlekać się codziennie rano przed 6... Nic mi się nie chce i jak widać dawno się nie odzywałam... Jedyne co ostatnio robię to czytanie lektur...kompletna porażka...

Na pocieszenie, dla zainteresowanych  czymkolwiek co wychodzi spod mojej ręki oznajmiam, iż moje opowiadania zamierzam przenieść na innego chomika.
Jak już się z wszystkim uporam napiszę post z dokładnymi informacjami i linkiem co do położenia moich tworów literackich. Ostrzegam jedynie, że hasło otrzymają nieliczni, czyli ci którzy o nie zapytają ;P


Na moim obecnym chomiku możecie znaleźć jak na razie razem z moimi opowiadania takie rzeczy jak tłumaczenia ff-ów, no i bazgroły spod mojej ręki, czyli szkice w ołówku. Jeśli chcielibyście jakiś rysunek specjalnie dla siebie wystarczy napisać na mojego chomika bądź tutaj a ja postaram się zrobić co w mojej mocy by zaspokoić Wasze pragnienie :)

Kończąc mojego posta chciałam tylko jeszcze napisać, że z racji zbliżający się próbnych matur (:O) proszę o trzymanie za mnie kciuków :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz