Menu

czwartek, 7 czerwca 2012

Bo to za mną chodzi! czyli kolejna okładka

Ostatnio opisywałam jak wygląda tworzenie okładki. Od tamtego czasu w moim komputerze powstała kolejna okładka. Tym razem do opowiadania Ann(Noemi Vain), a właściwie do kolejnej planowanej części sagi... (tak mi powiedziano :D). Z tą też miałam trochę pracy, ale niestety jeszcze nie umiem sama narysować tak wyglądających ognistych elementów, więc centralna część została wklejona i odpowiednio przerobiona. :)
Tym razem praca nad okładką zajęła mi jakąś godzinę, może trochę więcej. Ann pozwoliła bym pochwaliła się tutaj moją pracą więc zamieszczam poniżej okładkę  do "Pełni":


Wykonałam dwie wersje i Ann wybrała tą, czyli skromniejszą. Druga miała więcej płomieni wokół krzyża wyglądających jak ognista poświata :)
Ta okładka w porównaniu do tych, które kiedyś wstawiłam wydaje się mi skromniejsza.
Jak Wam się podoba?

P.S. Przypominam, że jeśli ktoś chciałby jakiś avatar z nickiem lub okładkę do opowiadania wykonany przeze mnie niech pisze :) W zakładce "kontakt" macie sposoby skontaktowania się ze mną. Oczywiście można też pisać w komentarzach :)

Pozdrawiam Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz