Menu

czwartek, 28 maja 2015

Nowe informacje

Witajcie, 

Ostatnio sporo pisałam o publikowaniu rozdziałów ponownie na chomikuj.pl. (Swoją drogą wstawiłam 5 rodział tutaj!) Wiele się działo odkąd postanowiłam wrócić tam gdzie zaczynałam.

Pierwszą rzeczą, która 'zadziała się' od tamtej pory jest moje pojawienie się na Wattpadzie (tu mnie znajdziecie). Do tej pory nie dzieje się tutaj wiele, dopiero zapoznaje się z działaniem tej strony. 'Pokazywanie się' dopiero zaczynam, ale powoli zamieszczę historie, które wytworzyłam. Żeby nie zdradzać za wiele z moich planów, napiszę tylko, że tutaj będzie więcej tworów, niż na chomiku. Ta witryna przemawia bardziej do mojej świadomości. 

Druga rzecz to profil na facebook'u (tutaj!), który będzie służył ludziom z wszystkich miejsc, w których funkcjonuję do kontaktu ze mną w pilniejszych sprawach. Kiedy chcecie zapytać o coś, co czekać nie powinno piszcie tam. Na pewno odpiszę w tym samym dniu! 

Tyle informacji na dzisiaj.

Pozdrawiam,
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz