Menu

niedziela, 12 sierpnia 2012

Jak szaleć, to szaleć, czyli zwiastun do 5 rozdziału "Porcelanowej" i info.

Oto przed Wami kolejny zwiastun "Dziewczyny z Porcelany". Tym razem jednak nie ograniczyłam się wyłącznie do zapowiedzi, dlatego też rozdział 5 możecie znaleźć tutaj! Hasło nadal takie samo, przy kolejnym rozdziale hasło zostanie zmienione, więc każdy kto będzie chciał czytać ponownie będzie musiał do mnie napisać...nie patrzyć tak! Ja nie gryzę :D

A teraz zapowiedź, po raz drugi z cytatami:


"- Jedzenie! - prawie krzyknął po czym odwrócił się w stronę zebranych z jedzeniem w pół drogi do ust. To był moment kiedy zauważył, że nie jest sam. Wszyscy wpatrywali się w niego z otwartymi ustami, zszokowani. Ugryzł kanapkę i zamarł.
- Cześć! - powiedział niepewnie. Spojrzał na siebie i kęs, który dopiero znalazł się w jego ustach , wypadł mu, gdy dotarł do jego mózgu obrazek jaki się odmalował przed jego oczyma przed chwilą.
- Masz gości! - rzuciła tylko Kath i poszła do siebie. Nawet na nią nie spojrzał, jednak całkowicie się rozbudził i zrozumiał co jest nie tak jak powinno."

"- Zrozumiałem. - odpowiedział spokojnie. - Jednak nie puszczę twojej ręki.
- Niby dlaczego?
- Bo chcę żebyś przestała mnie olewać i ze mną porozmawiała.
- Nie mam ochoty.
- Masz. - Uśmiechnął się, a gdy to zrobił na jego policzkach pojawiły się dołeczki.
- W sumie...niech będzie. Ale odczepisz się ode mnie?
- Zobaczymy. Może."

"- Byłem zły. Znasz mnie, wiesz co robię jak jestem zły. Tym razem nie miałem mojego motoru, więc pożyczyłem skuter Leili. Jeździłem długo po okolicach, nawet nie zauważyłem jak wyjechałem na obrzeża miasta w okolicach naszych lasów. To było dziwne, bo czułem jak by coś mnie prowadziło w wyznaczonym kierunku. No i wtedy okazało się, że na nią trafiłem.
- Jak trafiłeś? Na kogo?
- Już mówię, daj mi odsapnąć, Ackerman! - odetchnął głęboko nim kontynuował swoją opowieść. - Siedziała na ziemi, wyglądała na zrezygnowaną. Podjechałem, zatrzymałem się i odstawiłem największą głupotę w moim życiu. Abel jestem kompletnym debilem!"

To by było na tyle :D Jeśli chcecie przeczytać cały rozdział zapraszam na mojego chomika, odnośnik na początku postu (napis "tutaj!").

Pozdrawiam i miłego dnia życzę 
Kasia :)

1 komentarz: