Menu

piątek, 21 września 2012

Naznaczona - rozdział 2

Hej wszystkim!

W ostatnim poście pisałam, że jestem w trakcie pisania rozdziału do "Dziewczyny z Porcelany". Jednak tak ułożyły się moje zajęcia (w domu), że nie mogłam go jeszcze skończyć. Postanowiłam dodać coś, co od jakiegoś czasu jest już gotowe i spokojnie czeka na swoją kolej, czyli rozdział drugi mojego drugiego opowiadania. Mam nadzieję, że znajdą się chętni na przeczytanie i udzielenie swojej opinii :) Rozdział na chomiku .

Tutaj zwiastun:



Gdy cały następny tydzień przygotowywała się do opuszczenia domu na wakacje non stop coś odrywało ją od walizki. To sprzątnięcie pokoju, to zrobienie obiadu, a nawet jakiś głupawy serial. Chociaż ona nigdy nie lubiła bzdurnych telenowel, które nic sobą nie wnosiły do ludzkiego życia. Ten tydzień był jednak przepełniony tymi ‘nędznymi’ programami telewizji.

*****

- Chodź szybko, błagam! Jesteśmy na miejscu! Musisz to zobaczyć jest pięknie, nawet nie sądziłem, że będę aż taki zadowolony. No chodź! – zaczął wypowiadać zdania z prędkością karabinu maszynowego. Nie można było powiedzieć żeby coś mu przeszkadzało w tym miejscu. Złapał ją za rękę i wyciągnął z auta. Poddała mu się i nie pożałowała. Na polanie stały drewniane, małe domki poustawiane w dwóch rzędach wzdłuż łąki. Na samym środku między budynkami znajdowało się duże ognisko, wokół którego stały malutkie ławeczki. Camping otoczony był lasem. Drzewa iglaste i liściaste mieszały się ze sobą i przy każdym mniejszym powiewie wiatru gałązki szeleściły, nucąc swoją piosenkę.  

Serdecznie zapraszam!
Kasia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz