Menu

sobota, 3 listopada 2012

Przemyślenia!

Od jakiegoś czasu zaczęłam się bliżej przyglądać moim znajomym, ludziom którzy mnie otaczają. Z każdym dniem mam coraz więcej przemyśleń na ten temat i dlatego dziś postanowiłam się nimi z Wami podzielić. 
Nigdy jakoś specjalnie nie zastanawiałam się nad tym jak ludzie się zmieniają, co powoduje te zmiany. Jednak kiedy widzę kogoś kto wcześniej był zupełnie różny niż jest dziś zaczynam zadawać sobie pytanie czy ja też się zmieniłam. Sama nie dostrzegałam jakichś wielkich różnic w mojej postawie do życia, czy osobowości i charakterze. 
Pytałam moich przyjaciół o ich opinię w tym temacie. Nie wiedzieli jak konkretnie mi odpowiedzieć. Jedyne czego byli pewni to fakt, że każdy się zmienia. Życie zmienia ludzi.
Cóż mi więc pozostało?
Przeanalizowałam bardzo dokładnie, jak zmienili się inni. Pomogło mi w tym ostatnie spotkanie ze starym przyjacielem. Kiedyś całkowicie niepoważny, złośliwy i po prostu niedojrzały, dziś poważniejszy, dojrzały, przede wszystkim bardziej doświadczony. Nie mam pojęcia czemu zmienił się akurat w kogoś bardziej powściągliwego i zamkniętego w sobie, obserwatora, osobę preferującą słuchać niż mówić. I tu powraca pytanie, jak ja się zmieniłam?
Zaczęłam rozważać każde moje zachowania i wypowiedziane słowa. Co zauważyłam? Możliwe, że jestem bardziej poważna, może i mniej ufna. Co więcej? Jestem na pewno odważniejsza, nie boję się odezwać do obcego człowieka tak jak jeszcze parę lat temu. Niezaprzeczalnie bardziej pilnuję swoich tajemnic. Nie jestem już tak naiwna. A co się nie zmieniło? Podejście do świata, wszędzie znajduję jakieś plusy. Nadal wolę słuchać niż o sobie mówić. Niestety nie mogę określić dokładniej jak było i jak jest, nigdy nie przywiązywałam uwagi do tego jaka jestem. Starałam się być sobą i nie naśladować innych.

A czy Wy się zmieniliście przez ostatnie lata?
Jeśli tak to jak?

Pozdrawiam 
Kasia:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz