Menu

niedziela, 5 października 2014

To od czego zaczął się ten blog.

Witajcie,
Ostatnimi czasy rozmyślałam nad moim blogiem i tym dlaczego postanowiłam go prowadzić. Może niektórym z Was będzie ciężko w to uwierzyć, niektórzy może pamiętają, ale pierwszy wpis powstał z myślą o moich autorskich opowiadaniach. Co prawda na blogu pojawił się jedynie prolog jednego z nich (możecie znaleźć go tutaj), a rozdziały wstawiałam na portalu chomikuj.pl, jednak przybliżałam tutaj sylwetki bohaterów i pisałam o kolejnych rozdziałach. 
Każdy z Was wie jak to jest z nauką, niekiedy nie ma się czasu, a niekiedy po prostu siły. Chciałabym jednak powrócić  do korzeni bloga. Teraźniejsza zawartość (czyli moje opinie o książkach i niekiedy wpisy o muzyce i jakichś moich pracach) to efekt braku możliwości kontynuowania pisania. Mam jednak kilka dokończonych rozdziałów i chcę się z Wami nimi podzielić. Mam nadzieję, że jeśli traficie tutaj na mój tekst powiecie co o nim sądzicie. W najbliższym czasie możecie się spodziewać fragmentów 'Dziewczyny..."

Pozdrawiam, 
K.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz