Menu

poniedziałek, 23 września 2013

Post rekreacyjny!

Kończą się wakacje (studentom) i niedługo znowu wróci nawał obowiązków! Z okazji tego, jakże smutnego, wydarzenia oraz z powodu zakupu nowego kompletu ołówków postanowiłam narysować coś w moim szkicowniku.

Jako, że nie byłam pewna jakości nowego zakupu efekt jaki miałam otrzymać był dla mnie wielką niewiadomą. Zazwyczaj tworzę szkice wzorując się na zdjęciach, które znajduję w sieci. Tym razem stwierdziłam, że skorzystam jedynie ze swojej wyobraźni i powstał niżej zamieszczony rysunek:




Co prawda wiele brakuje do idealnego odzwierciedlenia ludzkiej twarzy, ale nie jest tragicznie. Dodam też, że nie wszystkie szczegóły są widoczne przez słabą jakość zdjęcia.


Ciekawa jestem co Wy myślicie na temat mojego wytworu? 

Pozdrawiam, 
K.

2 komentarze:

  1. "Co prawda wiele brakuje do idealnego odzwierciedlenia ludzkiej twarzy" To Ty moich portretów nie widziałaś xD Ja to wszystko jakoś tak mangowo rysuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdanie dotyczy faktu, że portrety w oparciu o osobę lub zdjęcie, które widzę są prawie idealne :P A to ma pewne braki :P

      Usuń