Menu

sobota, 28 września 2013

Zupełnie nie literacko!

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić muzyce. Pamiętacie jeszcze "Tygodnie z muzyką"? Postanowiłam trochę zmienić formę tych postów! Tym razem będę pisać o muzykach i zespołach jakie ostatnio mnie zainteresowały. Oczywiście nie będzie to nic w stylu cyklu z Coolturką Podszyte "Bliżej Muzyki". Nie będę tutaj opisywać dokonań zespołów. Będziecie mogli tutaj posłuchać kawałków, które mnie przekonały do zespołu i ewentualnie poznać jakieś niszowe zespoły. Jeśli będziecie chcieli znać ich historię, a nie będzie Wam się chciało szperać w sieci to zapraszam na Coolturkę. Dajcie znać w komentarzu, a zdobędę dla Was parę informacji i piosenek!

Skoro już mowa o muzyce, ostatnio przeglądając YouTube.com zauważyłam kilka interesujących grup muzycznych.



Jedną z nich jest zespół Daughter. Głos wokalistki i utwory wykonuje robią wrażenie. Są klimatyczne i można przy nich odpocząć. Piosenki, które zwróciły moją uwagę to przede wszystkim:

"Blue and Grey"
oraz

"Landfill"

Dzisiaj mam dla Was jeszcze jedną propozycję. Bardzo podobnie brzmiący, pod względem nazwy, zespół do pierwszego, lecz odmienny muzycznie. Daughtry, tutaj wokalistą jest mężczyzna. Ich piosenek niestety nie słyszałam za wiele, ale mogę Wam polecić:
   

"Open Up Your Eyes"
i piosenka, której słuchałam dzisiaj



"4 A.M"

Jest jeszcze kilka zespołów, na które ostatnio się natknęłam jednak nie wszystko na jeden raz. W następnym wpisie podzielę się z Wami kolejnymi. 

Pozdrawiam, 
K. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz